Followers

Friday, November 25, 2011

Barang kesayangan saya



hehehe comel tak patung teddy bear tu? hehehe suhaida yang hadiahkan ^__^ hehehe actually aku malas gila nak update entry tapi entah xtaw macam mana boleh tergerak hati nak update blog so fikir punya fikir yang
aku nak buat entry pasai barang2 yang si comel tu bagi dekat aku <3

hehe benda pertama yang dya buat bagi aku cair of course laa masa aku confess dekat dya yang aku syok kat dya n dya trima aku..tu pon punya jenuh nak dapatkan dya hehe last2 dapat jugak budak masyam tu
then selang bapa hari entah aku merajuk dengan dya n dya pon puaih laa pujok aku n aku degil jugak nak bebai..last2 dya bgi benda nie dekat aku :D


afiffazamsuhaidafazilafiffazamsuhaidafazil penuh satu kad tu <3

hahaha time dapat love nie, macam nak luruh jaa jantung nie arrr dya sanggup buat kad love nie sendiri..dya buat semata-mata demi aku..wow bsyukur gyla taw x..hehehe sayang jgak bdak masyam kat aku kan :D

ok banyak lagi barang yang dya bagi kat aku ^__^ hahaha yang seterusnya teddy bear warna pink..aku buat sebagai kunci moto mia keychain :D budak comel tu kata kalau syangkan orang bawa moto pelan xmaw bawa laju2 k..anggap ja orang nie teddy bear tu masa dok bawa moto :D


nampak tak teddy bear pink kat belakang tu? haha kesian kat dya :D


alaaaa dia mai dah heng xtaw nak tulis apa dah >__< ahh aku benci bila benda nie jadi :(
hmmm haa~ teringat satu benda agy..barang nie dya buat buat satu-satu n dok ada 83 keping kapal terbang mini..hmm ingtkan nak bagi kapal terbang Airbus 180 mia kat orang boleh laa carry orang mia love p dekat dya..haha tapi xpa dah kira bersyukur gyla2 kot..n benda nie laaa yang paling aku suka the most :D


haha penuh dengan ayat jiwang <3


hehehe nak letak banyak gambaq takot korang kata aku menunjuk plak kan..hehehe so aku letak skit ja n paling aku suka <3 hehehe kepada suhaida fazil..klau budak masyam baca entry nie kan..hehee afiff nak gtaw yang afiff syangkan baby hehehe love u budak masyam. ehemm2 dok maen felling2 plak kat sini. ok laa thanks k sebab sudi baca entry aku nie..jagan lupa like taw :P >_< 
salam 
#hahaha xtaw malu betoi suro orang like

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...