Followers

Monday, June 6, 2011

Penyeri Hidupku

Assalamualaikum


hye kawan2 yg super awesome! oppps terikut trade mark Najwa Latif plak..ahhh  xnak sentuh pasal Najwa Latif tu,hari nie aku nak sentuh pasal Penyeri Hidup aku, korang nak tahu tak apa maksud penyeri hidup?




penyeri hidup nie lebih kurang macam something yang buat hidup seseorang tu berseri, happy dan bahagia. Tanpa penyeri  hidup aku macam tidak bermakna lagi,tnpa kehadiran penyeri hidup ini yang mana ku panggil ayah,ibu,kakak dan adik-adikku ini mungkin aku akan kesepian dan merana dimuka dunia ini,merekalah penyeri hidup ku.






tadaaaaaaaa!!! inilah penyeri hidupku,tanpa mereka hidupku xbermakna, tanpa mereka jgak hidupku bagai hamba yang sesat ditengah2 padang pasir yang terbentang luas. Walaupun aku sering dimarahi oleh mereka semua nie,namun aku  tak pernah pon membenci mereka..errr kadang2 tu ada la sbb dah hari2 kena marah sapa tak tensyen kan..hehe tapi sekejap ja sebab aku tau mereka marah sebab aku buat salah,so wat apa nak marah balik kat atas kesalahan yang kita buat kan? orang bodoh ja yang wat macam tu,mereka marah pon sebab mereka fikir 
akan masa depan aku nie..hohoho nie la yang buat aku bertambah sayang kat depa!!!


ok dah habis satu bab,n kita teruskan ke bab dua, kalau korang nak tau, ada seorang budak nie yang mana aku panggil dia sayang..dialah penyeri hidup aku,dia selalu berada disisiku n menyayangiku,and aku xdpat nak bayangkan kalau dia xda disamping aku,arghhhh!! rasa macam kelam ja Dunia nie tnpa kehadiran Cahaya Kebahagian,Cahaya Kebahagian nie kalau dalam bahasa arabnya disebut Nurul Suhaida ^__^


huhu pic nie dya yang kasi kat aku ^__^ n aku suka sngt <3



kemunculan dia dalam hidup aku nie,telah bnyk mengubah corak hidup aku dari benda-benda negatif kepada positif entah aku pon xtahu asal senang sangat nak dengar cakap dia,sampai bonda tersayang aku pon antar sms dekat dia,suro dia nasihat skit kat aku.N thx sangat2 aku hargai korang semua(mak aku,bapa aku,kakak aku,adik2 aku n sayang aku) hahaha ok la smpai di sini saja.. maggi aku pon dah kembang, bye smua harap kita bertemu di entry yang akan datang ^__^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...