Followers

Tuesday, June 7, 2011

Kantoi

assalamualaikum
hahaha korang nak tahu tak asal tajuk enrty aku nie KANTOI ok cita dia mula macam nie.dimalam yg indah dihiasai n diterangi cahaya lampu bilik aku(cewahh diterangi cahaya bulan xpa jgak) aku sedang bergayut dengan buah jantung hati nyawa intan payung aku..errr~ agak lama jgak la kami bergayut 



so dah sedap2 dok bergayut kami pon minta diri dulu la sbb nak buat benda laen..kebetulan lak time tu Bonda dan Ayahanda aku dah pulang dari kampong so kena la g sambut diaorang kan..so g salam dgn diaorang pastu borak2 jap n sambil mengurut ayahanda aku yg lenguh bawak keta..so keadaan macam biasa la xlama lepas tu aku g main dgn adik laki aku time tu memang xda apa la just gurau senda..n nak dijadikan cita adik perempuan aku yang bernama Alia yg berumur 3thun tu kluaq dari bilik kakak aku sambil berlari2 anak

Ha! nie la budak nya~ nama dya Alia Adriana

so bila dah nmpk dya aku dengan selambanya jerit nama dya(dalam mood seronok nie) aku jerit la AIDAAAAA!!(haha nama awek aku) errr terjerit nama awek aq lak..tengok hebat x penangan awek aku? siang malam dok teringat kat dya <3 so bila dah tersilap nama sure la semua orang usya aku kan..haha bapa aku, mak aku, adik aku(laki mia) n kakak aku...errr hahaha tmbh2 mama aku usya siap wat reaksi muka macam nak g tenyeh2 muka aku ja..haahaha malu gyla dah la time tu semua dok ada >_< errr hahha xpa smua buat biasa ja mybe dah dpt Lampu Hijau la kot...sayang tunggu taw xlama lagi kita g menikah :D
tapikan yang xbestnya mama aku cepat2 tarik alia dari aku dia kata bahaya dah la dok cium2 alia t dya ingat aida lak -,- errr xpa sama ja janji dpat cium..lalala~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...