Followers

Tuesday, March 8, 2011

Luahan Hati Terluka



Pertama kali ku bertemu dengarmu
Sayunya hatiku merindui dirimu
Walaupun baru kita bersua muka
Namun aku telah jatuh cinta

kini ku telah jatuh cinta padamu
Suara mu yang merdu membuat aku rindu
Alangkah sedih dan kecewanya aku
Bila engkau mempermainkan cintaku

Akan ku renang lautan yang berapi
Membuktikan kehebatannya cinta ini
Tetapi jikalau kau meninggalkan aku
Terhiris hati ini, terguris jiwa ini
Menangis tk berlagu...
Ohhh...

Kerana kecewa hidupku merana
Dan bila ku tahu kau sudah berpunya
Kau membuatku percayakanmu
Sehingga aku ditipu
Ohhh...
 
Sayangku pimpinkan tanganmu
Menuju mahligai bahgia
Kita bersama nikmati kisah cinta
Hidup bagaikan di syurga...
Oh kasih...

Ku ditinggalkan setelah dilukai
Kau membuatku tak mahu bercinta lagi
Mengapa sayang kau buat ku begini
Terluka hati ini pabila sebenarnya
Cintaku dikhianati

Biarpun ombak yang merubah pantai
Kasihku takkan hancur berderai
Biarpun hari berganti hari
Dirimu tetap ku nanti

Kasihku jujurlah padaku
Jikalau tak cintakan ku
Cukuplah sudah kau mempersiakan ku
Pergilah dari hidup ku
Ohh kasih..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...