Followers

Wednesday, March 9, 2011

Makcik jangan la Jual Mahal

asal la aku rasa jeles bila tngk orang laen rapat dgn dia >_< arghhh adakah ini dkatakan jatoh cinta...adoii x ku sangka xku duga btol..pantang tengok orang laen dgn dia..mula rasa xpuas hati..>_< tapi patot ka kalau aku kata dekat dia apa yang aku pendamkan dalam hati ini?

tapi sekarang nie aku dah penat tambah putus asa dgn dia aku rasa macam terhegeh2 pulak kat dia..tak taw la pulak bagi pihak dia..adoii kenapa la mesti muncul saat2 macam nie time aku nak spm pulak..adess kalau dia trima xpa la alhamdulillah la belajaq pon tenang dan bahagia ..tpi kalau sebaliknya..mau frust menonggeng..sekarang nie aku dah penat tunjuk interest aku kat dia..payah kalau dok jual mahal sngt..p cari kedai laen lagi senang..tapi mana bole!! kedai laen mia kualiti dgn kedai nie mia kualiti jaoh beza..kualiti yg dicari baru lekat kat hati ^__^ bak kata sudirman mia lagu la..hero x putus asa..so aku cuba sedaya upaya xnak putus asa walaupon banyak ujian dan bencana alam yg menimpa..

rasa macam cinta SS pon ada jgak..korang taw SS tu natang apa? SS nie ialah spesis perasaan yg diberi nama syok sendiri..atau dalam bahasa saintifiknya ialah cinta yang bertepuk sebelah tangan...

alang2 dok cakap nie meh nak buat luahan hati skit..hang la punca aku hidop bahagia bila ada connection dgn hang tnpa hang aku resah ..aku xley dok diam mia..macam kera kena blacan..pertama kali aku usya hang sayunya hatiku merindui diri mu..pastu terbayang la dlam fikiran..kalau kawin sure aman bahagia..tapikan malu rasanya ooww bila nak kata apa yang aku rasa nie kat hang..mana nak taw t kena reject..haha tapi sedaq arr jgakkan aku xla sehandsome jantan yang korang idamkan sebab aku taw aku bukan jantan tapi aku lelaki ^__^

tapikan!! nak buat macam mana..hang sendiri kata kat aku..sorry I xnak kaple2..adoyai awai2 memang frust la sbb kata mcam tu..tapi aku xkata pon aku nak couple dgn dya! yg gedik sngt awat..tapi xpa aku suka ^__^ haha kalau ada jodoh la kan..aku nak sehidop semati dgn hang shingga ke anak cucu..orang putih kata u jump i jump..owhh tidak aku xkan buat mcam tu..kalau dua2 jump anak2 sapa nak jaga..hahaha tngk xkawin lagi dah pikiaq smpai ke sana dah..tpi btoi x apa yang aku kata tu..gila kalau 2dua jump..ingt kat titanic kot..titanic xpa la terjon masok laut..nie kalau terjon masok neraka tros :D orang putih nie cakap mai semboq ja..haha jom debat jom :D
  ok2 smbong kat cita asal dia..hahaha aku nak gtaw kat hang tapi aku nie ada satu penyakit yang diberi nama oleh pakar2 mua la..depa kata penyakit aku nie penyakit malu nak cakap..so hang jgn la ingt aq xmo kata kat hang perasaan aku mua nie..so aku harap kan one day kita bina mahligai syahdu..macam istana menanti..ehhh istana menanti xbest..pastu wujud ka? haha aq nak create istana aku la nama dya istana aku ^__^ sampai sini saja aku mampu cita sebab aku xtau nak kata apa dah..

2 comments:

  1. unk dah kna pendamik ni jugak ka???
    huahaha...!

    ReplyDelete
  2. hahaha bangang kot..aq rasa semua orang t kena pendamik nie

    wey pendamik tu natang pa? haha mai semboq ja aq..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...