Followers

Wednesday, February 23, 2011

patot abaikan je!!

hurmm...kalau aq taw bnda nie nak jadi ptot aq abaikan bnda yg dya nak ckap..xsngka plak jadi mcam nie...damn it! argh!!
so dah dya ckap mcam tu aq nak buat apa lagi tpaksa la hormat pa dya kata tu kan..xkan nak maki hamun kot..so mulai saat nie..xmo cakap dgn dya dah..>_< tpi payah kot..bab dah jadi kewjipn nak tgor dya..aq dah angp dya mcam kwan rapat aq..so aq pon tertanya2 la siapa S E B E N A R N Y A aq pada dya..smpai ley kata lagu tu...ishhh kecewa pon ada la jgak..haha tngh dok type nie trngt lak member2 dok kata..no women no cry..tpi xpa lah..abaikan je...bunga bkan sektum.. kat kebun bnga bnyk lagi..ok la smpai kat sini ja..aq nak g kebun bunga nak cari bunga citra lestari plak ^__^
biskut klo biskut tngh bca nie kan..saya nak tnya biskut..kita kawan lagi ke tak?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...